waarom staat er geen verval datum op me heftruck certificaat?

ik heb een heftruck certificaat in 2007 gehaald, en er staat geen verval datum op, maar bij de huidige heftruck certificaten is dat wel het geval.

2 jaar geleden
in: Cursussen
2.4K

Antwoorden (1)

Een antwoord is kort geleden al eens gegeven maar toen is de vraag verwijderd.

Bij de huidige certificaten is de geldigheidsduur 5 jaar. Om dat te kunnen beoordelen, staat er een vervaldatum op.

Dat op jouw certificaat geen vervaldatum staat, is het gevolg van veranderde regels. Jij hebt dus nog een certificaat van de tijd daarvoor.
2 jaar geleden
popeye
2 jaar geleden
@computoon weet je dat 100% zeker?
Computoon
2 jaar geleden
Als mijn bron ernaast zit, zit ik er ook naast:-). Op de site van evofenedex.nl staat: "Tot de eeuwwisseling waren de certificaten oneindig geldig, na de eeuwwisseling hebben de grote opleiders, waaronder wij, besloten om er een geldigheidsduur van vijf jaar aan te geven. In veel gevallen kan het zinvol zijn om binnen deze vijf jaar een extra scholing of opfriscus te doen.". Ik zou overigens zeggen dat 2007 toch al even na de eeuwwisseling is...