Dit is geen universitaire opleiding maar een HBO studie. Je kan dit studeren bij ITV Hogeschool (Utrecht) en de Vertaalacademie (Maastricht). Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
https://www.uu.nl/masters/vertalen een voorbeeld
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ronron1212 dit is een masteropleiding, dat kan je dus niet direct na je middelbare schooldiploma doen. Ik ben ervanuit gegaan dat dat wel de bedoeling van de vragensteller is.
(ter verduidelijking: een master is een opleiding die je pas kan doen als je je bachelor hebt gedaan. Dit kan dus niet gelijk na de middelbare school, maar daarvoor moet eerst nog een tot twee jaar een andere opleiding worden gedaan.)