Kan ik een bronvermelding over een toelichting van de betekenis van een woord in een voetnoot plaatsen, volgende de APA methode?

Voor een verslag moet ik de APA bronvermeldingsmethode gebruiken, die voorschrijft geen bronvermelding middels voetnoten te gebruiken. Nu wil ik een term uit de tekst nader toelichten door gebruik te maken van een voetnoot. (wat prima is), maar hiervoor heb ik een bron gebruikt. Kan ik deze dan wel benoemen in de voetnoot?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Cursussen
2.3K

Antwoorden (1)

Nee. In de voetnoot staat een verwijzing naar een bronvermelding (bv 'zie Einstein (1905)') . De bron zelf (volledige citatie naar Einsteins artikel) staat dan aan het eind van de tekst.