Hoe kom ik aan geld als brugpieper?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen.

Het beste antwoord

Als je goed bent in schrijven kun je artikelen schrijven voor bijvoorbeeld infonu. En dan krijg jij een deel van de advertentie opbrengsten. Ook kan je op webs.com of andere gratis een website maken en daar advertenties op plaatsen om daar dan geld mee te verdienen. Je moet dan wel goed promoten en goed weten hoe je in de zoekmachine hoger moet komen. Dus het eerste idee is makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kranten wassen, auto's rondbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grammaticaal verkeerd. Maar mag 12 jaar krantenwijk?!
rebecca
13 jaar geleden
volgens mij moet die auto gewassen en de krant gebracht hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik zie het nu pas.
jc54
13 jaar geleden
Leuk gevonden, van mij een + mmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL! Officieel mag je pas vanaf je 13'e een folderwijkje, maar je kunt misschien al eens een vakantiewijkje lopen voor iemand.
Klusjes doen bij mensen in de buurt.
honden uitlaten
boodschappen.
oppassen
tuinieren
etc
13 jaar geleden
Deze vraagt komt regelmatig voorbij hier op G.V.
Hier maar weer een antwoord ;)

Maak een flyer en zet daar op wat je allemaal kunt en verspreidt dat door de hele buurt. Je kunt er b.v. opzetten:

- Auto wassen 5,-
- Boodschappen doen 1,-
- Stoep vegen 0,50
- Hond uitlaten 1,-
- Lege flessen wegbrengen 0,50
- Onkruid wieden 5,-

(Dit zijn allemaal voorbeelden, je kunt zelf natuurlijk het beste verzinnen wat je kunt en wilt doen)

Misschien heb je nog oude boeken, speelgoed o.i.d. die kun je op marktplaats zetten en verkopen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
handelen op markt plaats kan aardig geld opleveren maar dan moet je we ergens een beetje verstand van hebben
kijk waar je goed in bent en gebruik dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ouders niet strooien met geld, zal je er zelf voor moeten werken. Woon je in een landelijke omgeving, dan kan je vaak bij een boer, tuinder, plantenkweker o.i.d een zakcentje bijverdienen. In de stad kan je proberen een boodschappen service o.i.d op te zetten.
Wellicht zijn er veel meer mogelijkheden, maar hier laat ik het even bij.
Succes.
13 jaar geleden
misschien kun je oudere mensen helpen die computer problemen hebben, hetzij dingen opruimen in de computer, of leren hoe ze op goeie vraag moeten komen of een e-mal adres voor ze aanmaken.
software installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriend van mij doet dit, die is echter wel veel meer ervaren die kan programmeertaal enzo. en hij verdient daar leuk mee. Je zou het kunnen proberen.
koop in de groothandel een tray frisdank, en verkoop de blikjes vanuit je kluis voor een kleine meerprijs door