Weet iemand nog een creatieve baan waarbij je veel reist?

Ik doe nu grafisch ontwerp maar ik ben het een beetje zat om alleen maar achter m'n bureau te zitten. Een erg afwisselende baan is ook goed. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (8)

een schrijvende postduif

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel hiermee correspondent in het buitenland of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt fotograaf van exotische vakantiebestemmingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
freelancer of je eigen bedrijfje beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je eens kijken of er mogelijkheden zijn op een cruise-schip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotograaf. En dat hoeft niet alleen een 'fotograaf van exotische vakantiebestemmingen' te zijn zoals al werd genoemd. Ook in de documentaire fotografie, modefotografie en autonome fotografie zijn er genoeg fotografen die veel reizen voor hun werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je boterham proberen te verdienen met tekeningen te maken of karikaturen van toeristen in allerlei landen..of landschapjes schilderen en verkopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marketing:
Vertegenwoordig dus je gaat internationaal bezoek op naar klanten verschillenden landen of je gaat daar je product vertegenwoordigen,presentaties geven enz...
Een boeiende baan die afwisselend is

Het vak marketing is zo uitgebreid je kan verkopen of distributie doen of product creeeren enz....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reisleider.

Banen in de zorg zijn ook heel afwisselend.