Wat bedoelen ze precies met, ons kan inspireren met jouw levensverhaal ?

Dit staat in een vacature, bij een organisatie van mensen met een beperking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft waarschijnlijk meer met de knip van de vraagsteller te maken, ik zie een zin voor me als 'we verwachten dat jij ons kan inspireren" enz.

Antwoorden (3)

Ze willen waarschijnlijk weten waarom jij de ambitie hebt om te werken met mensen met een beperking, en graag uit jouw verhaal horen dat je daar ervaring mee hebt of speciale redenen voor hebt.

Ik vind het zelf nogal een zweefzin om in een vacature te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kon ook zijn dat ze bedoelen, dat ze zelf een beperking of achterstanden hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of jij dat hebt (gehad), bedoel je? Dat is dan een mooi voorbeeld van een speciale reden om met mensen met een beperking te willen werken.
Wat er bedoeld wordt is niet meer of minder dan dat ze willen weten, aan de hand wat jij hun komt vertellen, of jij wel of niet geschikt bent voor die baan.
Ze gaan je dus beoordelen op wat je te bieden hebt, wat je te vertellen hebt en wat je in je eigen leven meegemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze willen weten wat je in je leven hebt gedaan en meegemaakt wat maakt dat jij graag met mensen wilt werken die een beperking hebben.
Wat maakt dat jij goed met mensen met een beperking om kan gaan?
Wat is de missie/visie van deze organisatie en pas jij daar in? (vind je meestal op hun website)
Heb jij in je omgeving te maken (gehad) met mensen die beperkt waren in hun fysieke of geestelijke kunnen? Hoe ga jij daar mee om? etc.
Dus wat heb jij te vertellen waaruit blijkt dat jij geschikt bent om deze mensen iets te bieden wat zij nodig hebben?