Profiel keuze?

Hallo iedereen,

Ik heb het profiel Economie & Maatschappij gekozen.
Dit zijn mijn vakken:

Wiskunde A (of B, ik heb A) **
Management & Organisatie (M&O)
Geschiedenis **
Nederlands *
CKV *
Duits
Economie **
Engels *
LO *

* is verplichtvak
** verplichtvak in profiel

Duits en M&O heb ik gekozen als keuzevakken.

------

Ik heb dit gekozen omdat je er veel kanten mee op kan.
Maar ik zie mij niet graag later op een kantoor werken.

Graag zou ik iets in de richting met dieren willen doen.

-------

Kan iemand mij vertellen wat leuke beroepen zijn wat met dit profiel mogelijk is? (hoeft niet perse een goed betaald werk te zijn)

En eventueel ook een richting bijvoorbeeld met dieren waarbij je niet al teveel bezig bent met cijferen.

Alvast bedankt voor jullie begrip!

Toegevoegd na 27 minuten:
Havo-opleiding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Overleg eens met een decaan op je school, die weet er waarschijnlijk heel veel van en kan je ongetwijfeld goed adviseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoe kan je nu zo n pakket kiezen, als je niet van cijferen houdt. En waar is biologie?

Ik zie iets bij een handelsfirma, bv met het buitenland.
Correspondent en boekhouding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nou Biologie en/of scheikunde in je pakket had, had je de opleiding Diermanagement kunnen doen op Larenstein Arnhem. De meeste opleidingen met dieren vragen biologie en/of scheikunde.

http://www.vanhall-larenstein.nl/Opleidingen_in_voltijd/Diermanagement.aspx

http://www.carrieretijger.nl/opleiding/natuur-landbouw-milieu/dier-en-veehouderij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je havo diploma word je op elke mbo en hbo studie toegelaten.
Ja het is handig als je op de havo ook al die vakken hebt gehad, maar niet noodzakelijk.
Zorg maar gewoon dat je je havo diploma haalt, dan ben je al een heel eind!