Als je 1 dag in je leven een beroep mocht uitoefenen, welke zou je dan kiezen?

Ik wou altijd al willen weten hoe het is om een brandweerman te zijn en mensen te redden die in nood verkeren!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (19)

Trein machinist.. Lijkt me GE-WEL-DIG..
Al die kilometers spoor, razen onder me door.. kenegedenk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zangeres! Beetje afgezaagd misschien, maar ik zou wel graag eens in een uitverkocht Ahoy willen staan. En dat alle fans dan meezingen en uit hun dak gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Porno ster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, is mijn antwoord al weg... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ervaring? ;) Moet je op die ene dag trouwens wel de juiste tegenspeelsters hebben.
Mijn droomberoep zou de baan van Floortje Dessing zijn, lekker de wereld over reizen en daar een interessant programma over maken.
Maar ja, als je het maar 1 dag mag doen kom ik waarschijnlijk niet veel verder dan een programma over België...

Mmmm, wat anders te doen in 1 dag: Formule 1 coureur lijkt me dan wel leuk. Lekker gas geven zonder angst te hebben voor flitskasten of strategisch op gestelde vuilnisbakken/laserguns...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou graag ambulance chauffeur zijn. en ja graag in amsterdam slotervaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Personal trainer van Brad Pitt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beroemd actrice of popster.....Altijd al willen weten hoe die zich voelen en hoe ze met die hysterische fans omgaan.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Formule 1 coureur, zeker weten!!

Alhoewel ik niet denk dat ik in een dag zou kunnen wennen aan die snelheden, en al helemaal niet aan de G-krachten en rem-snelheid.
(En dan heb ik het nog maar niet over stuurmanskunst of technische aspecten....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik dan piloot zou willen zijn. Lijkt me wel gaaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Militair, Politieagente, alles met spanning en waar je mensen bij kunt helpen. Politieagente te paard!! Dat lijkt mij pas vet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Machinist op een dapper stoomlocje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan voor één dag Bankier willen zijn en zou dan een paar miljard gaan verdampen... Een paar dagen later zou ik dat weer laten sublimeren op een onbewoond paas-eiland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik dan met je mee?
als ik het dan toch voor het kiezen heb wil ik wel prinses zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hééé... ik had er nog wel zo'n mooi prinsessenplaatje bij gedaan : (
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooooh mijn foto is er nu toch...joepie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een ontzettend fout plaatje. Ik heb hem meteen opgeslagen voor toekomstig gebruik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt wel... het is een heuse baan hoor... alleen betaal je niet zoveel belasting als de anderen...
Ik denk dat ik me die ene dag ook gewoon CEO blijf noemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld: Astronaut.

Ik zou er mijn linkerarm voor geven om een ruimtevlucht mee te kunnen maken. Helaas is het voor astronauten niet bevorderlijk om een linkerarm te missen - die hebben ze waarschijnlijk nodig voor hun werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk de woensdag.

Werk je trouwens dan alleen die ene dag en ben je de rest van je leven vrij?:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij (we zijn met z'n tweeën) willen graag een dag in een disneypak rondlopen in disneyland parijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
me 2, me 2 , me 2!!!!
vroedvrouw
Een nieuw leven de wereld inhelpen :) lijkt me machtig! Alsof je god speelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kat. is dat ook een beroep? ik zou het in elk geval wel een dag willen zijn.