Hoeveel dagen en uren werk jij in de week?

Ben je hier tevreden over of zou je meer/minder willen werken?
Is dit elke week hetzelfde of verschilt dit?
Heb je zelf invloed op je rooster of niet?

Ik werk ongeveer 3 a 4 dagen per week en dit is 20-25 uur gemiddeld. Ik heb tot zover invloed op mijn rooster, dat ik heb aangegeven op welke dagen ik ingeroosterd kan/wil worden.

Mijn dagen en tijden verschillen elke week. Ik zou graag meer uren willen werken, helaas is dit op het moment niet mogelijk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Ik werk 29 1/2 uur per week (4 dagen van 6 uur, 1 dag van 5 1/2 uur) maar als het financieel zou kunnen zou ik wel graag bv op woensdag vrij willen zijn. Nu heb ik op zaterdag altijd zoiets van "ha heerlijk mijn vrije dag" en dan heb ik helemaal geen zin om iets te doen, dus zondag is 'grote schoonmaakdag", maar als ik op zondag andere plannen heb komt het huishouden behoorlijk in de knel te zitten (en helaas is dat af en toe goed zichtbaar).
Op mijn werk hebben we allemaal vaste werktijden en is het niet mogelijk om daar echt mee te schuiven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Op het moment 0 ur per week en dat is heel bewust zo. Laatste baan was minimaal 80 uur en meestal 7 dagen per week.

De volgende baan zal ook wel weer snel die richting in gaan, het lukt nou eenmaal niet om mezelf in te houden als ik ergens mee bezig ben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik werk 90% om dat dat financieel kan, bij de eerstvolgende promotie ga ik nog 10% minder werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk in principe 4 dagen in de week, totaal 32 uur. Dit met uitschieters naar boven als omstandigheden dit vereisen (extra vergaderingen, drukte, e.d.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk 32 uur per week, verdeeld over 5 dagen. Dat bevalt me wel. Toch zou ik best wat minder willen werken, want vrije tijd is toch ook leuk. Trouwens, naast mijn werk is er ook nog hushouden..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk sinds kort weer 40 uur, verdeeld over vijf dagen per week. Hier kunnen ook weekenden in zitten, en de tijden variëren van acht uur 's morgens tot tien uur 's avonds (neen, nooit langer dan acht uur per dag). Bevalt me eigenlijk prima, temeer daar ik een deel heb kunnen afblokken: ik oefen namelijk eens per week met mijn band, en kan de dag erop uitslapen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Anouska;

Ik maak vijf dagen van acht uur. Ik zou best minder maar langere dagen willen maken . Of überhaupt minder uren, maar ja, de centen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ZZP'er werk ik heel bewust niet meer dan 40 uur in de week, verdeeld over 6 dagen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk 6 dagen per week en dat komt overeen met ca. 60 uur. Voor een groot deel kan ik daar zelf invloed op uit oeffenen. Eigenlijk zou ik wel willen minderen, maar dan worden de inkomsten ook weer minder en dat wil ik dus weer niet. Dit is voor mij iedere week hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk 36 uur. De ene week 4 dagen, de andere week 5 dagen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment werk ik helemaal niet. Helaas, want ban hard op zoek naar iets nieuws.
Hiervoor werkte ik 32 uur verdeeld over 5 dagen en dan zo dat ik voor de kinderen maar 1 middag niet thuis was als ze uit school kwamen. Ik was hier heel blij mee en ben me ervan bewust dat dat waarschijnlijk niet meer zal lukken in een volgende baan. Jammer, maar helaas...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is een baan in het onderwijs iets voor je ? onderwijsassistente,
congierge
administratie.... gewoon open sollicitatie schrijven.
En
je bent lekker in de vakanties bij je kinderen.
veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@classe1306, bedankt voor de tip. Is zeker een optie. @degene die een duimpje omlaag geeft: Waarom toch? Ik geef gewoon antwoord op de vraag...
ik ben danslerares en ik werk nog geen 8 uur per week.
vind het prima het is makkelijk neem mijn zoon mee en gaan met die banaan. meestal is het sávonds en dan is manlief thuis.

gr
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk om geld te verdienen 40uur in de week en omdat ik een huis heb gekocht waar veel in moet gebeuren, werk ik daar ongeveer nog 30 uur in de week aan. ben nu al even bezig en het mag van mij wel wat minder. m'n sociale leven fleurt er nou niet bepaald van op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig kun je af en toe ontspannen
op GV! werkze hoor
Ik werk 5 dagen per week 8 uur per dag volgens mijn loonstrook. Echter ik vind mijn baan echt leuk en derhalve werk ik ook af en toe langer dan de betaalde uren. Dit vindt ik dus helemaal niet erg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen moeten minimaal 40 uur per week werken (indien mogelijk)
Vrouwen horen niet te werken (als ze een kind heeft)

Mannen moeten het geld verdienen om zijn gezin te onderhouden.
Een vrouw moet liefde geven aan haar/zijn kind om het op te voeden naar de gewoontes van haar/zijn ouders.
Kinderen moeten niet gedumpt worden in een kinderkresch. Daar krijg je ADHD kinderen van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment werk ik niet, omdat ik 5 dagen per week naar school ga en daarnaast nog verslagen moet maken en moet leren. Ik red het niet om naast mijn school nog eens te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk 40 uur per week, verdeeld over 5 dagen.
Het contract dat ik heb is voor 38 uur per week, wat inhoudt dat we per jaar 12 extra vakantiedagen krijgen. Vind ik wel een leuke regeling.

Ik zou echter graag 4 dagen van 9 uur maken en elke week gewoon een dagje vrij... maar ja, zit er niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
40 uur in de week, soms een uurtje meer.
5 x 8 uur in principe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6 soms 7 dagen in de week, minimaal 12 uur per dag soms oplopend tot 20 uur op een dag.
Waarom?? In het begin was presteren een belangrijk argument. Nu rekent men erop en heb ik dus feitelijk mezelf te grazen genomen. Kortom, als je niet hoeft, just don't...