Hoe wordt je miljonair?

Zo makkelijk zal het antwoordt wel niet zijn, maar zijn er een aantal goede tips? Ik heb er al wat op Internet gevonden. Misschien hebben sommigen hier ook wat tips / ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (11)

Koop alle loten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je nog meer kwijt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg je daarna toch terug dat miljoen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omg! er zijn bijv. met nieuwjaar wel een paar miljoen loten verkocht. Stel dat we het minimum nemen, 500.000 loten. Elk is 13 € x 500.000 = meer dan miljoen! Krijg je 1 miljoen terug = dik verlies.
Ben benieuwd welke tips je al gevonden hebt.

Volgens mij is de makkelijkste manier gewoon het winnende staatslot in je bezit hebben. De enige moeilijkheid is dan dat je dat lot eerst moet zien te bemachtigen.
Trouwen met rijke man is ook idee, maar ook hier zitten haken en ogen aan.

Dan de serieuzere antwoorden: Ik denk dat een portie geluk gekoppeld aan een groot talent voor "iets" en een gezonde werklust een grote kans van slagen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Dan de serieuzere antwoorden: Ik denk dat een portie geluk gekoppeld aan een groot talent voor "iets" en een gezonde werklust een grote kans van slagen heeft.'' Goed antwoordt, bedankt. Als ik niveau 2 was had je een duimpje gehad ;) En over de tips, op internet stond: Stap 1 : Open een miljonairsrekening Stap 2 : Spaar een vast bedrag per maand van je netto salaris Stap 3 : Verhoog je inzet, als je salaris stijgt Even denken: Rente op rente effect Stap 4 : Verhoog je rendement met aandelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor de tips... Eén vraagje: Wat is een miljonairsrekening?
Iets slims uitvinden en goede marketing mensen inzetten...

Toegevoegd op 28-04-2009 15:53:09
Werkt prima voor Apple
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zuinig leven, elk dubbeltje omdraaien. Lijkt mij alleen geen leuk leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drie zaken om tot (financieel) succes te komen in het leven: werken, werken, werken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop wat Zimbabwaanse dollars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is die eerder gemaakt? Als je de link geeft, plak ik die er wel even bij.
dat word je euro voor euro... als je maar lang genoeg doorspaart...
MLM is een optie... MultiLevelnetworkMarketing...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het op de traditionele manier bij elkaar wilt krijgen, met werken dus, moet je dus een miljoen netto overhouden van je salaris. Je kan je voorstellen dat dat met een modaal salaris (ong. 30.000 euro bruto/jaar) wel even gaat duren. zelfs met 2 tot 3x modaal zal het niet eenvoudig zijn om miljonair te worden. Je zult dus met iets anders moeten komen.

Je kan bijvoorbeeld kiezen om in een ander land te werken waar er geen belasting geheven wordt. als je een bepaalde expertise hebt waar in dat land veel vraag naar is en weinig aanbod, dan kun je vragen wat de gek ervoor geeft. een voorbeeld is safety managers die installaties in de petroleumwereld beoordelen. vaak staan deze installaties in onpopulaire landen (Nigeria, Midden-Oosten) en zijn er weinig mensen die veel uren willen maken en zoveel stress willen.

Dit was slechts een voorproefje om je te prikkelen. Als je en persoonlijk advies op maat wilt hebben, moet je me maar een PM sturen. Dan kan ik je mijn tarieven doorsturen, ik moet tenslotte ook miljonair worden... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke dag geld opzij leggen.

Begin op dag 1 met 0,05c, dag 2 het bedrag verdubbelen.
Dag 3 weer verdubbelen etc.

Na 30 dagen heb je € 26.843.545,60

En hoe kom je aan dit geld!

Koop iets in voor 100 euro en verkoop het voor 150 euro.
Doet dit x 100 en je hebt 5000 euro omzet.

Doe je dit met 20 producten dan heb je € 100.000 omzet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verre weg de meeste miljonairs zijn erg zuinig. Je zou niet aan hun zien dat ze veel geld hebben. Ze wonen in rijtjes huizen en rijden oude auto's.

Het boek the Millionair next door geeft hier meer antwoorden op. Ik zal vanavond de auteur bij mijn antwoord zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eerst multimiljonair was en de crisis doorstaat ben je nu een miljonair.