Wtf staat voor werktijdfactor. Als die 1,0 is dan werk je het maximale aantal uren dat voor de betreffende CAO van toepassing is, dat ligt tussen 36 en 40 uur.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als er staat: wtf 0,5 ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het meestal 20 uur en bij de (semi-)overheid 18 uur. Je vermenigvuldigt dat getal (0,5 in jouw voorbeeld) met 36 (semi-)overheid of 40 (bedrijfsleven) uur.
Wtf gebruiken mensen voornamelijk in MSN om snel te typen (MSN taal) betekenis:What The F*ck