Hoe weet je of je talent hebt in visagie (make-up)?

Ik heb de opleiding gedaan en doe af en toe een opdracht, maar hoe weet ik hoe goed ik ben? De mensen zijn tevreden, maar ze vragen me nooit nog een keer. Ik begin daardoor te twijfelen of het talent wel heb om mee door te gaan als werk of als hobby moet blijven doen. Iemand tips?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wellicht zou je eens een keer weer kunnen evalueren bij je opleider en vergelijken met je collega's en eens hierover sparren. En weet je ook waarom ze je niet nog een keer vragen? Wellicht even een idee om een mailtje na bijv. 3 maanden te sturen van; Ik heb u op DATUM geholpen met de visagie. Ik heb u helaas niet meer mogen verwelkomen voor een nieuwe opdracht. Ik zou graag willen weten of u tevreden was over de geleverde werkzaamheden. Zo niet hoor ik dit graag van u.
Stel hier een paar concrete vragen bij die jij belangrijk vind, je kan hier bijv. service in meenemen, je tariefstelling, locatie, beschikbaarheid, kennis over zaken etc. Net wat jij ook wil weten.

Tenslotte kun je je "oude" klanten belonen met een percentage voor het invullen van de vragenlijst, dat je bijv. na terugzenden een kortingsbon toestuurt van 10% of (noem maar iets) een gratis beurt epileren naast de visagie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat Labratje schrijft lijkt me een goed advies.
Daarnaast zou het natuurlijk ook kunnen zijn dat je mensen zó goed hebt geholpen, dat ze hun make-up voortaan zelf kunnen doen en ze je daarom niet meer vragen.
Maar de enige manier om daar achter te komen is het ze te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja je zal wel goed zijn.Maar talent is iets wat het normale overstijgt.Dat is kennelijk niet het geval.Niet getreurd je kan iets heel anders gaan doen.Eindeloos hardnekkig je in het zelfde vastbijten maakt alleen maar depri.