In 1998 secretaresse diploma behaald Centrum Vakopleiding Zaandam. Is dat een MBO4 vertaald naar nu?

Ik heb indertijd daar mijn opleiding gevolgd. Nu wordt er voor een sollicitatie een herwaardering van het diploma gevraagd. Dat kost behoorlijk wat. Dus als het niet een MBO4 gelijkwaardig is naar standaard van nu, vind ik het zonde om dat te laten herwaarderen. Overigens gaat het om een vacature voor flight attendent. Ik werd in 2016 met hetzelfde diploma wel uitgenodigd voor dezelfde vacature.
Het opleidingscentrum bestaat niet meer en kan ook op internet niks erover vinden.

3 weken geleden

Antwoorden (1)

Op deze plaats kunnen we dat niet exact beoordelen.
Het gaat om niveau drie of vier.

Neem contact op met SBB (zie link).
Je kunt gewoon met hen bellen. Telefoonnummer staat erbij.

Neemt niet weg dat jij een gerichte vakopleiding hebt gedaan en inmiddels over ervaring beschikt. Dan vind ik de vraag om jouw diploma opnieuw te laten waarderen lichtelijk overdreven.
Ik heb wel van Schoevers een afbeelding gevonden waar geen rechten aan ontleend mogen worden. Bij hen is de oude vakopleiding nog niveau 4.
Zie foto.

Succes
3 weken geleden