Hoe kan ik vanaf huis rijk worden?

Ik heb wat tijd over thuis en wil graag manieren vinden om geld te verdienen. Hebben jullie tips?

een maand geleden
crispy
een maand geleden
aandelen en/of cryptocurrency kopen als het goedkoop is, en verkopen als het duur is.
LeonardN
een maand geleden
Als je een (knappe) vrouw* bent is OnlyFans een goede. https://www.linkedin.com/pulse/20-top-earners-onlyfans-how-much-make-monthly-2024-umer-magsi-mvjhf/ Dat zijn dus maandbedragen. Goed de meeste waren al bekend, maar er zijn er ook bij die (tien)duizenden per maand binnenharken zonder bekendheid of enkel bekend door social media. *Of niet zo knappe man kan blijkbaar ook (zie nr20)
tinus1969
een maand geleden
@M452, wat kun je? Wat voor diploma’s heb je? Waar ben je goed in enof wat vind je leuk?

Geef als eerste antwoord