Hoe weten van welke maand de gewerkte uren zijn?(loonstrook bijbaan)?

Hallo, ik heb vandaag mijn loon gereken(25 januari), maar er staan minder uren uitbetaald. Dan dan de uren die ik gewerkt heb deze maand (januari, ik heb ook altijd netjes ingeklokt en uitgeklokt) . Alleen nu vroeg ik mij af. Krijg ik niet de uren uitbetaald van december want dan klopt het aantal namelijk wel. Er staat wel periode 1 2024, maar onder aan staat 01-12 tot 31-12 (zie foto). Waarom ik dit denk is ook omdat ik 14 november starte en ik mijn 1e salaris in oktober kreeg. Is dit mogelijk? Want ik kan er niet echt iets over vinden online en in mijn cao en er zijn ook sites die zeggen dat dit helemaal niet mag.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Picture for question
3 maanden geleden
Inekez1
3 maanden geleden
De maand januari is nog niet voorbij. Dus het totaal aan extra uren / minuren / verlofuren etc. van januari is nog niet bekend. In theorie zou dat op 1 februari bekend zijn, maar administratie-afdelingen hebben tijd nodig om alles van alle werknemers te verwerken. Dus pas een paar weken na afloop van een maand krijg je de loonstrook van die maand.
Ritsuka
3 maanden geleden
Er staat bij dat dit van december is.
Ikhebgeenidee
3 maanden geleden
Heb je een contract voor een vast aantal uren? Daar lijkt het gezien de vraag/tekst niet op. Hoe kan een bedrijf dan weten hoeveel uren je werkt in een maand?
Je geeft aan in november gestart te zijn en je eerste salaris in oktober betaald te hebben gekregen. Voor welke uren? Je begon immers pas in november.
In de laatste regel geef je aan dat er sites zijn die zeggen dat het helemaal niet mag. Wat mag er niet, volgens die sites?

Antwoorden (1)

Dit is de loonstrook over je gewerkte uren in December.
3 maanden geleden