Zijn er voor de volgende doelgroepen speciale vacaturebanken ?

Freelancers
Mama's/werkende ouders
Mensen met een handicap/beperking
Mensen die in het onderwijs willen werken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

In ieder geval voor freelancers, al kun je dan niet spreken van een vacaturebank. Eerder van een opdrachtenmarktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve voor freelancers niet.
Wat zouden die moeders dan speciaal zijn en wat kunnen ze? Welke opleiding en ervaring?
Zelfde voor mensen met een beperking.
De verschillen zijn te groot.
Wat kan iemand en wat wil iemand, dat is het uitgangspunt.

Behalve voor 65+, daar zijn speciale uitzendbureaus voor, omdat die mensen belastingtechnisch gunstig zijn voor een werkgever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freelance: reeds antwoord op gegeven

Mama's/ werkende ouders: ik ga ervan uit dat je hiermee bedoelt parttime werk. Dan zou je kunnen kijken op: http://www.parttimewerk.nl/

Onderwijs: heel veel, hieronder een tweetal
http://www.vacatures-in-het-onderwijs.nl/
http://www.onderwijsvacaturebank.nl/(S(dwfapzzukctx3a2e3v3tkkqr))/index.aspx

Mensen met een handicap/ beperking: Nee absoluut niet. Dit heeft er met name mee te maken dat bij het zoeken van werk, gekeken wordt naar mogelijkheden en niet naar beperkingen. Wat kan zo iemand wel, en daarvoor kan hij/ zij prima terecht op een reguliere vacaturebank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zulke speciale vacaturebanken zijn er niet.. Ik denk dat de vraag daarna te klein is.. Je zult het denk ik toch met de grotere moeten doen en daar de informatie filteren..