Krijg ik een MBO 3 diploma als ik mijn her stage niet haal?

Ik volg 4 jaar een mbo v opleiding, nu heb ik die theoretische afgerond en alle examens op school gemaakt en doe ik nu een her stage. Deze haal ik niet, krijg ik dan een mbo 3 diploma? Aangezien ik het in de theorie wel heb afgerond maar mijn stage niet?

5 maanden geleden
1.1K
tinus1969
5 maanden geleden
Mag ik vragen waar je tegen aan loopt? Waarom haal je je stage niet?
VraagAntwoord66
5 maanden geleden
Lijkt mij sterk. Bij mbo 3 hoort ook een stage

Antwoorden (1)

Hoi ik zou dit even overleggen met de school. Meestal kan je hier afspraken over maken, maar de stage is natuurlijk wel een verplicht onderdeel van je diploma. Ik doe een mbo opleiding in de zorg, maar heb hier nog nooit van gehoord. Maar ken wel iemand die van school af ging in het 2e jaar van een 3 jarige niv 3 opleiding die onder voorwaarden een niv2 diploma kreeg.
5 maanden geleden
Lkm
4 maanden geleden
Als ik dit niet haal. Ik heb school wel helemaal afgerond, dus zou ik dan nog een verzorgende diploma kunnen krijgen met misschien een extra examen?