Hoeveel verdien je als 17 jarige als verkoopmedewerker bij intertoys?

Ik zat er dus aan te denken om te soliciteren voor de functie verkoopmedewerker bij Intertoys, maar salaris of een redelijk idee van het uurloon kan ik nergens vinden. Niet op internet en ook niet op de website...... (en ik vind het een klein beetje lullig om ze erover te mailen....)
Heeft iemand een idee?

12 maanden geleden
2.4K
Pieterke
12 maanden geleden
Hier heb je een lijst met salarissen: https://www.glassdoor.nl/Uurloon/Intertoys-Holland-Uurloon-E987299.htm en hier beoordelingen van medewerkers:
ttps://nl.indeed.com/cmp/Intertoys/reviews
Cassis
12 maanden geleden
Bedankt! .

Geef als eerste antwoord