HTV staat voor Handhaver Toezicht en Veiligheid. Dit is een opleiding die je kunt volgen om bijvoorbeeld bij de politie te gaan werken.
De P-variant van deze opleiding staat voor politie en wordt aangeboden door het Veiligheidscollege. Het aantal plekken voor de opleiding HTV-P is beperkt vanwege het aantal stageplaatsen bij de politie.
SimonV
een jaar geleden
HTV staat voor hoogtemerkenverordening en is een verordening die de hoogte van gebouwen regelt. HTV-P staat voor hoogtemerkenverordening-plus en is een aanvulling op de HTV. HTV-P regelt onder andere de hoogte van daken, schoorstenen en andere bouwkundige elementen.
10 maanden geleden