Mag mijn docent mijn cijfer verlagen als ik mijn etui ben kwijt geraakt.?

Ik was het kwijt geraakt in een andere klaslokaal en kon het niet vinden daarna had ik het na de les gevonden (mijn spullen zaten in mijn etui en die kon ik dus niet gebruiken) dus had hij 1- mijn toets gedaan en heb ik nu een onvoldoende.

een jaar geleden
2.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Volgens mij heeft hij je cijfer verlaagd omdat je de opdracht niet hebt gemaakt.
tinus1969
een jaar geleden
Heb je wel die toets gemaakt? Of kon dat niet omdat je etui kwijt was?

Antwoorden (1)

Ja een leraar mag jouw cijfer verlagen als je niet op het juiste moment de afgesproken dingen bij je hebt.
Als de afspraak is dat je je spullen inlevert dan moet je die bij je hebben.
Toegevoegd op 16 oktober 2022 10:27: tekst
een jaar geleden