Op mijn loonstrook staat dat ik nog maar 1 functie jaar heb maar werk er al sinds 2019 . Klopt dit?

Heb ik dan ook recht om mijn geld terug te vragen die ik dus nu mis (loonsverhoging krijg je bij elk functie jaar )

een jaar geleden
1.8K
ronron1212
een jaar geleden
Heb je nog nooit een loonsverhoging gehad dan?
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Loonsverhoging mag. Is geen verplichting. Dus of je dan 1 jaar of 5,5 jaar er werkt, maakt niet uit
Thecis
een jaar geleden
Was je hiervoor als uitzendkracht werkzaam?

Antwoorden (1)

Dat hangt ervan af. Functiejaar is niet hetzelfde als kalenderjaar maar het aantal jaren dat je werkzaam bent in dezelfde functie.

Raadpleeg de afdeling personeelszaken of hoe die bij jullie ook mag heten. (HR is modern.)
Computoon
een jaar geleden