bestaan er(gespecialiseerde) bedrijven/bureaus die een baan voor je zoeken kunnen in het buitenland? (

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende vlakken waarop je van JoHo gebruik kunt maken als je een baan zoekt in het buitenland. Hieronder staan die vlakken als een soort checklist weergegeven. Vink je alles af dan kan vergroot je niet alleen de kans op een baan maar staat er ook niets meer in de weg van een succesvol verblijf het buitenland!

Je kunt:
Verkenning:
•in de JoHo planner ‘werkzoeker in het buitenland’ (zie infoblok hieronder) meer informatie vinden waarmee je alles goed kunt plannen.
•in de JoHo support centers of via de JoHo site lid worden en gebruik maken van de gratis keuze- en oriëntatiegidsen over betaald werk in het buitenland.

Vervolg actie:
•contact leggen met een organisatie uit de keuze- en oriëntatiegidsen.
•direct een tijdelijke baan of werkvakantie regelen in de JoHo support centers via de WereldActief balie.

Vervoer:
•de JoHo "vervoer" gids afhalen of downloaden op vervoerinhetbuitenland.nl.
•informeren of een ticket boeken via de WereldActief balie

Verblijf:
•de JoHo ‘verblijf ‘ gids afhalen of downloaden van johostels.nl.
•informeren of boeken via de WereldActief balie.

Veiligheid:
•advies vragen in de JoHo support centers.
•de JoHo ‘veiligheids’gids afhalen of downloaden op veiliginhetbuitenland.nl.
•artikelen voor het beveiligen van je geld, laptop, mobieltje en camera in een van de JoHo shops aanschaffen.
•de JoHo service site problemenopreis.nl scannen

Verstaanbaar maken:
•de JoHo ‘communicatie’gids afhalen of downloaden op communicereninhetbuitenland.nl, waar je ook veel tips vindt.
•een taalcursus boeken via de WereldActief balie.

Toegevoegd na 19 seconden:
http://www.betaaldwerkinhetbuitenland.nl/.