Weet er iemand nog een werken/leren baan voor iemand zonder diploma's?

het moet rond de 1300 bruto minimaal verdienen. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (8)

Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. ^^

Ik heb zelf geen diploma's maar ben aan een leuke baan in de IT gekomen waar ik ruimschoots 1300 euro netto per maand verdien.

Ik moet er wel aan toevoegen dat ik er een half afgemaakte opleiding op had zitten voordat ik hieraan begon. Maar collega's van mij hebben er zelfs niet eens een opleiding voor gevolgd.

Ik adviseer je om cursussen te volgen of zelfstudie te doen voor een beroep dat je leuk lijkt, al zul je er uiteraard geen hartchirurg mee worden. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als chaffeur:

Chauffeur Personenvervoer

Referentiecode CTRS0234
Provincie Noord-Holland
Plaats Amsterdam
Ervaring 0-1 jaar
Opleiding LBO/MAVO/VMBO
Vakgebied Chauffeur

Belangrijker werk bestaat bijna niet.

De Functie

Dankzij jou kan oma bij de kleinkinderen op bezoek, kunnen rolstoelers naar de sporthal en patiënten naar hun afspraak in het ziekenhuis. Belangrijker werk bestaat bijna niet.

Je brengt reizigers veilig en comfortabel naar hun bestemming. Je werkt op wisselende dagen, met dag-, avond en weekenddiensten. Je werkt soms dus ook op zon- en feestdagen.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van rijbewijs B en je hebt een service- en klantgerichte instelling. Je hebt een representatief voorkomen en je bent bereid tot het werken in wisselende diensten, ook in de avonduren en de weekenden. Je bent in het bezit van een chauffeurspas of je bent bereid tot het volgen van de taxiopleiding.

Wij bieden

Een afwisselende baan voor 35 uur per week waarbij je een belangrijke rol speelt in de bewegingsvrijheid van mensen. Wanneer je start als chauffeur zonder ervaring verdien je ongeveer € 1500,-- bruto per maand.

Staan er meer op :
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets met photoshop hebt gedaan of ontwerpen dan kan je makkelijk aan de bak komen bij kleine ict bedrijfjes.

Of je neemt een grote stap en begint voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld ICT-er wilt worden:
www.call2.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga ook naar www.ikzoekeenfreelancer.com, dit is een platform waarop leden van het Unizo, (Vlaamse KMO federatie) allerlei freelancers hun aanbod match met vragen van kleine bedrijfjes.
Om 1.300,00 euro te verdienen kan je met ICT je diensten aanbieden aan 40 euro per uur voor fotobewerking:
5 dagen aan 8 uur aan 40 euro = 1.600,00 euro
Je kan ook als schoonmaker gaan werken: (lach niet, want dat betaalt goed en je moet niet nadenken!)
19 dagen aan 8 uur aan 10,3 euro = 1.565,6 euro
Vermits er zeer veel vraag is kan je zelfs 6 dagen per week werken en ook bijvb van 6 u tot 9 u van 17 - 22 u, zaterdag en zondag betaalt extra ... Waarom rijden er zoveel marokanen met een BMW ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was handig als je had vermeld wat je ongeveer leuk zou vinden, welke richting, maar ik ga het toch proberen.

Politie:
kijk op www.kombijdepolitie.nl
banen in het politievak, waarbij je gelijk een opleiding doorloopt.

Gevangenis
kijk op www.werkenmetgedetineerden.nl
in de gevangenis als bewaarder of penitentiair inrichtingsmedewerker. ook hieraan zit een interne opleiding gekoppeld.

Een dan nog een meer algemene site:
www.studiebaan.nl
Combineer werken en leren. Bekijk de banen met betaalde opleidingen!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel belangrijk om te weten wat voor richting je op wilt.. Maar er zijn online genoeg vacatures te vinden.. Vacatures-in-Nederland.nl heeft er ondertussen al bijna 30.000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga bij ah werken of in een fabriek