Hoe vind ik een communicatie medewerker om te interviewen (werkend tussen bedrijf eu & azië)?

Voor mijn eind project moet ik iemand interviewen die werkt in het veld van een communicatie medewerker. Allen aangezien mijn project gaat over Oriëntaalse Talen én Communicatie, is het ideaal om een communicatie medewerker te vinden die ook in een soort gelijk veld werkt, iemand die dus als tussenpersoon werkt tussen een Aziatisch en Europees bedrijf.
Waar kan ik het best beginnen om iemand in dit veld te kunnen interviewen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
" iemand die dus als tussenpersoon werkt tussen een Aziatisch en Europees bedrijf." Consult bureau?
Je kan ook advertenties plaatsen...

Antwoorden (1)

Je kan contact opnemen met een bedrijf dat (container)transporten verzorgt tussen Europa en Azië, bijvoorbeeld een bedrijf als COSCO SHIPPING Lines. Het Nederlandse kantoor hiervan is in Rotterdam. Hier https://world.lines.coscoshipping.com/netherlands/en/home vind je de website van het bedrijf. Hier http://lines.coscoshipping.com/home/Contact/global/countryList/countryList/Europe/Netherlands vind je de contactgegevens van het kantoor in Rotterdam.
Antoni