Wat gebeurd er als ik de me later als werkgever aanmeld (belast.dien) de contract met mijn werknemer?

Ik heb een werknemer sinds 1 april ( mijn partner) maaar heb me nogsteeds niet aangemeld als werkgever bij de belastingdienst. Kan dat? Dat ik zegmaar de formulier invul nu ( eind mei) terwijl ik eigenlijk per 1 april al werkgever ben.
Of zou ik de contract moeten aanpassen voor bv per 1 juni omdat ik dan als mijn loonheffing nummer heb.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Maak dit z.s.m. goed. De aangifte voor de loonheffingen over april moet uiterlijk eind mei zijn gedaan en de afdracht van de loonheffingen over april moet uiterlijk eind mei op de bankrekening van de Belastingdienst zijn bijgeschreven. Voorkom verzuimboetes en bovenal: zorg dat je financiele en salarisadministratie goed is ingericht. Er zijn zeer veel regels waarin voldaan moet worden rond de loonheffingen.
Computoon