Ik woon ongeveer 60 km van mijn werk mogen ze mij voor minder dan 3 uur laten komem?

Mijn werk is verhuisd en door allerlei veranderingen komt er steeds minder werk
Mogen ze mij naar huis sturen binnen de 3 uur werk?

1.7K

Antwoorden (1)

Ik ga ervanuit dat je een 0-urencontract hebt.
Dan mag de werkgever je wel voor minder uur laten komen, maar hij moet toch voor 3 uur per oproep betalen.
Reisafstand is niet relevant, dat is een priveaangelegenheid.
Computoon