in welke schaal hoor ik te zitten?

Hallo allemáál,
ik werk nu 1,5 jaar bij jumbo ,ben 17.
ik doe tijdens mijn werk kassa, de kassa afdeling sluiten, wisselgeld boeken, tijdschriften bijvullen. ze noemen mij HOKA(hoofd caissière) en ik sta vaak alleen op de afdeling. maar ik sta in schaal B (kassamedewerker) klopt dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (2)

Je bent toch ook kassa medewerker dus klopt dit wel.
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
Vraagsteller is méér dan gewoon kassamedewerker. Schaal B klopt wel, maar dat heeft te maken met leeftijd en niet met functie.
Volgens de CAO voor supermarkten kun je als 17-jarige alleen in schaal A of B zitten. Pas als je 18 jaar wordt, is schaal C mogelijk.

Kassamedewerker is in principe schaal B, ook als je 18+ bent. Maar 1e kassamedewerker (wat denk ik hetzelfde is als hoofd kassamedewerker of hoka) valt onder schaal C.