Hoe zou je op een legale manier in een communistisch land als buitenlander op een fatsoenlijke manier je brood kunnen verdienen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In een communistisch land kan je gewoon werken. Daar zijn ook bakkers, artsen, kantoormensen etc.
Alleen kan je wel vergeten dat je er VEEL kunt verdienen. Het blijft wel ongeveer bij dat brood.

Daarnaast zijn (waren) er velen die zelf hun groente kweken in eigen tuin om op die manier te besparen op etens kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als trainer van een sportploeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk maar aan Nederlands echtpaar in Moskou. Zij zijn miljonairs geworden met het uitgeven van glossy tijdschriften. Ik ben even hun naam kwijt. Hij was vroeger eindredacteur van Nieuwe Revue.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd er rekening mee dat er nog meer erg weinig communistische landen in de wereld zijn Rusland is bijvoorbeeld geen communistisch land meer. Noord-Korea, Vietnam en Cuba zijn nog de enige echte communistische landen. maar als je in een communistisch land gewoon wil deelnemen aan de samenleving is dat erg moeilijk de autoriteiten zouden het maar raar vinden als er een buitenlands iemand zich in hun midden zou begeven. En je moet de taal natuurlijk wel spreken. Ik denk dat dit meer een vraag uit intresse is dan uit plannen.