Mag je een folderpakket met weekblad huis-aan-huis ook bezorgen bij nee/ja adressen?

Ik werk voor een verspreider waarbij ik zelf alles in elkaar moet steken. (Folders en Huisbladen). Ik bezorg op vrijdag deze folders + dat krantje in één pakket. Volgens mijn werkgever mag dit, maar ik krijg regelmatig van mensen reacties dat ze alleen het krantje willen en niet de folders. Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, dat mag niet, de betekenis van de nee/ja sticker is geen reclame/drukwerk en wel huis-aan-huis bladen.

Het zijn twee aparte produkten, Het folderpakket en het huis-aan-huis weekblad moeten allebei verspreid worden. LOS van elkaar.

Het beste wat je kunt doen, is voortaan het huis-aan-huis blad niet meer in het folderpakket te stoppen, maar los mee te nemen en bij de nee-ja brievenbussen wel te bezorgen op deze manier.

Nee/ja-sticker - weert reclamedrukwerk, maar laat huis-aan-huisbladen door.(bron)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
criseyde
7 jaar geleden
Vreemd genoeg bestaat er geen sticker dat je wel reclame maar geen huis-aan-huisbladen wilt...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het probleem is dat de adressen met nee/ja stickers extra worden nagekeken. Ik heb al eens geprobeerd om de huis aan huis bladen apart te bezorgen en toen ik een melding gekregen dat mensen met een nee/ja de overige folders niet haddeen ontvangen.