Waar vind ik de arbeidsinspectie voor de re-intergratie bedrijven?

Toegevoegd na 15 minuten:
speciaal voor onderlinge conflicten ?Wie gaat daarover ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je via de uitkerende instantie een reïntegratietraject hebt gekregen (via het UWV of zo) dan zijn dat meestal bedrijven die aangesloten zijn bij een certificerende organisatie of een keurmerk of zo. Die hebben een geschillencommissie waar je je klachten kunt neerleggen.

Je kunt ook bij de opdrachtgever klagen. Dit is bijvoorbeeld je werkgever of het UWV. Zij zullen zeker proberen te bemiddelen bij problemen.

Als je met een specifieke coach een probleem hebt, helpt het wellicht ook om de manager/directeur van het bedrijf een brief te sturen en te vragen om een andere coach.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Re-intergratiebedrijven staan meestal onder de verantwoordig van de wethouder van sociale zaken van de gemeente waar dat bedrijf is gevestigd. Even in relatie met je andere vragen, de arbeidsinspectie gaat niet over geschillen tussen personen.