Welk baantje helpt een beginner bij het leren van de Spaanse taal?

Ik ben op zoek naar een baantje binnen Nederland, naast mijn studie. Daarnaast wil ik via dat baantje mijn Spaans verbeteren, ik ben momenteel nog een beginner maar leer snel.

Nu heb ik adviezen gekregen om binnen een Spaans restaurant te gaan werken maar dat zie ik niet zo zitten. Hopelijk heeft iemand andere mogelijkheden want ik zie door de bomen het bos niet meer...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij zijn er hier en daar, zeker in de oude textielsteden, nog steeds Spaanse sociëteiten. Wellicht zouden ze je daar tips voor (vrijwilligers)werk aan de hand kunnen doen ? Verder is er in Nederland op dat gebied niet veel ; voor gevorderden wellicht, maar niet voor beginners. Met een restaurant schiet je denk ik ook weinig op inderdaad, tenzij de eigenaar en een deel van het personeel spaans zijn.

Antwoorden (1)

Ga oppassen bij een Spaans gezin met kinderen