Hoe neem je ontslag bij de Albert Heijn?

Ik ben 15 jaar en werk alweer bijna 5 maanden bij de Albert Heijn. Ik heb een 6 maanden contract maar ik wil nu al ontslag nemen. Ze behandelen alle vakkenvullers slecht daar en houden geen rekening. 9 v.d 10 x moet ik overwerken omdat ze mijn veel ste veel werk geven.

Ze letten ook niet op de regels. Ze plannen mij soms gewoon in op zaterdag EN zondag terwijl dat als 15-jarige niet mag en soms krijg ik niet eens pauze.

Zoals ik dus al zei wil ik graag ontslag nemen maar ik heb geen idee hoe. Moet ik naar de manager of naar een van de teamleiders? ( ik heb 7 teamleiders). En als ik een ontslag brief moet schrijven wat moet er dan allemaal in ik weet dat er in moet staan wanneer je ontslag wilt nemen maar op welke datum? Op de datum na de opzegtermijn of de datum dat je hebt vermeld dat je niet meer wilt werken.
Graag wat tips!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
65.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heey , ik zou als ik jou was gewoon een ontslagbrief schrijven of het gewoon zeggen en als ze je dan niet willen laten gaan altijd nog een beetje drammen met dat je aangifte gaat doen vanwege kinderarbeid maar kijk dan eerst goed of dat je daar echt op hebt anders is het een beetje akward om te doen hihi veel suc6 en ik hoop dat jij je ontslag kan indienen xxxx
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou er maar goed over nadenken of je dat echt wel wil. Ik heb ook bij de AH gewerkt en ben ook gestopt. Maar heb er nu echt super veel spijt van want bij de AH verdien je het meest van alle supermarkten, ik heb nu een baantje waar ik maar 2,50 verdien per uur terwijl ik 16 jaar ben.

Antwoorden (1)

Ga naar je ditect leidinggevende. Niet zo'n l*lletje rozewater die ze tegenwoordig laten rondlopen met "teamleider" bloesjes. Maar ga naar de VM of anders de SM als de VM niet aanwezig is.

Zeg tegen hem dat je ontslag wil nemen. Dan moet je een formulier tekenen waarop de datum staat waarop je laatste werkdag is. Je zult hoogst waarschijnlijk 4 weken opzegtermijn hebben.

Eventueel kan je ook de tijd uitzitten van je contract. Dan hoef je niks te zeggen en heb je geen opzegtermijn. Als ze het willen verlengen zeg je gewoon dat je dat niet wilt. En dan is de einddatum op je contract je laatste werkdag.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb begrepen dat de benaming van de functie van VM niet meer gebruikt word binnen Albert Heijn. Dat is tegenwoordig ASM dus ga naar die persoon.