Hoe kom je aan leuk bestuurlijk vrijwilligerswerk?

Hoe kom je bijvoorbeeld aan een commissariaat? Of een andere interessante nevenfunctie? In Den Haag e.o.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gat in je CV?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je beter eurocommissaris worden, is minder vrijwillig, maar verdient wel lekker.

Het beste antwoord

In de gemeente Den Haag kun je o.a. zoeken bij:
- HOF, promotie Haags vrijwiligerswerk
- STEK, stad en kerk.

Verder kun je ook kijken bij StudentJob, waar je (wonderbaarlijk!) ook kan zoeken op vrijwilligerswerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste verenigingen en bedrijven die met vrijwilligers werken halen hun commisarissen uit eigen gelederen.
Dat zijn mensen met jarenlange ervaring en expertise op het gebied van die vereniging.
Nieuwe mensen beginnen ook bij vrijwilligerswerk onderaan.

Maar als je genoeg te bieden hebt, vind je vast wel emplooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk of er in je woonplaats een vrijwilligersinformatiepunt is. (VIP).
Daar staat alles wat gezocht wordt
anneliez