Is een maandloon van 1600 goed om te leven?

Ik woon bij mijn ouders enige waarvoor ik geld uit moet geven is auto verzekering benzine enzo kan ik goed leven met een loon van 1600 en veel geld sparen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik leef al jaren van 1000 euro per maand en red me daar prima mee.
Als je voor je zelfstandig gaat wonen goed op een rijtje zet wat je vaste en variabele lasten zijn en zorgt dat je altijd een buffer hebt voor grote uitgaven (bv wasmachine) en onvoorziene kosten ( bv ziektekosten die niet door je verzekering vergoed worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oeps verkeerde knopje.
Als je bovenstaande uigerekend hebt kun je berekenen wat je overhoud en wat je per week kunt besteden.
Als je je houd aan dat bedrág dan kom je niet in de problemen.

Op de site van het nibut vind je heel veel info over budgeteren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nibud