Wanneer stopt de C1000 met huis-aan-huis op de zaterdag?

Voor de postbodes die hier helemaal zat van zijn

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat doen ze uiteraard alleen als het niets meer oplevert. Maar "de postbodes die het helemaal zat zijn" moeten niet klagen bij de C1000 maar bij hun baas of een andere baan gaan zoeken.

Tegenwoordig hoort folderjes bezorgen ook bij het "vak" van postbode en de folders van de C1000 zijn niet de enige die voor overvolle tassen zorgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet zo lang er kinderen te vinden zijn die dat nog op zaterdag willen rondbrengen tegen een salaris wat nog winstgevend is voor C1000.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze failliet gaan! Supermartkten leven van reclame, en al helemaal van huis aan huis bladen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra men overtuigd is dat dit niet het beste moment/de beste manier is om de klant te overtuigen bij C1000 te kopen.

Dus als jij graag wilt dat ze het niet meer doen moet je met argumenten komen om er mee te stoppen, en voorstellen wat ze beter kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra AH alle C1000 heeft omgeturnd tot AH-to-go. Maar dan krijg je folders van een andere buurtsuper, dus zal het je probleem niet oplossen.

Een nee-nee stikker zou dat wel doen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra ze het contract beëindigen met TNT post.