Welke locatie moet ik op mijn CV vermelden?

Ben bezig mijn CV te updaten, wil deze ook wat netter en professioneler hebben maar welke locatie vermeld ik eigenlijk op mijn CV?

Ik heb voor een bedrijf gewerkt waarvan het hoofdkantoor in Eindhoven stond, echter was ik gedetacheerd en werkte ik in Assen. Welke locatie dien ik dan te vermelden?

1.1K

Antwoorden (3)

Dan zou ik bij de naam van het bedrijf de vestigingsplaats vermelden, en bij de functie die jij daar had de werklocatie.
Amadea
8 jaar geleden
Als het al nodig is om een locatie te noemen (dat hangt een beetje van de werkzaamheden en de branche af), dan noem je de locatie waar je de werkzaamheden hebt verricht. Waar het hoofdkantoor van het detacheringsbureau staat is echt niet het soort informatie wat een werkgever te weten wil komen als hij/zij jouw cv leest.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is de vestiging waar je werkt iha belangrijker dan het hoofdkantoor -dat kan zomaar in New York of Kuala Lumpur staan, en geen plaats zijn waar mensen in jouw vakgebied werken (maar alleen een paar boekhouders).