In de horeca gaan werken
of bij een supermarkt

Toegevoegd na 6 minuten:
als je in de horeca gaat werken kun je wel eens fooi krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het baantje zelf maakt niet zoveel uit. Als je dus 15 jaar oud bent, heb je recht op minimaal €2,42 tot €2,70 per uur. Maar meer mag natuurlijk ook altijd.

Toegevoegd na 52 seconden:
Als je oppast bij bekenden krijg je meetsal wel wat meer. Mijn vriendinnen die opassen krijgen tussen ongeveer tussen de 10 en 20 euro per avond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de kassen!
3.50 per uur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook bij de meest irritante werkgever gaan werken dat is een "call center" heb ik toen ook gedaan die betalen vaak boven het gemiddelde maar ik weet niet of dat bij jouw in de buurt zit een goede maat van mij heeft zo vanaf zijn 15e tot zijn 18e tijdens ze school ze rijbewijs bij elkaar verzameld en ze auto gespaard en daarnaast gaf die het ook nog uit aan allerlei dingen helaas kan ik je niet de uurloon geven want dat weet ik echt niet!

En ja je mag me min geven omdat hij daar neit moet gaan werken haha , voordat alle bel me niet registranten me gaan minnen haha :D

Toegevoegd na 42 seconden:
ik hield het 2 weken vol...het moet je wel liggen denk ik :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werken als krantenbezorger of foldertjes...
Voor 15 jarige meer weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk op www.bijbanen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de treinen eten en drinken verkopen wel legaal natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een callcenter is een werkelijke goudmijn. helemaal met een nul-uren contract. mijn broer kreeg op zijn 18e 9 euro p/uur. maar zoals bovenaan gezegd: het werk moet je liggen. mijn broer is bijv heel goed hierin en ik kan het niet in me opbrengen mensen de manipuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meedoen met marktonderzoeken.