Wat voor soort werken hebben ze bij de landmacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn broer was ober in de mess. (kantine)

Antwoorden (4)

Onderhoudsmonteurs, piloten, luchtcontroller... etc...
Kijk eens op de site van www.luchtmacht.nl, daar staat precies alles beschreven en ook wat voor voor opleiding je nodig hebt.
Misschien is de opleiding vrede en vakmanschap iets voor je, dan heb je in iedergeval een vooropleiding met de meeste skills al gehad en weet je wat je te wachten staat.

In ieder geval een goede keuze als je die richting op wilt.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.landmacht.nl dus...
sorry ik lees helaas helemaal verkeerd.

Maar via deze site kom je veel te weten en dan is V&V zeker geen gekke optie, mijn dochter doet hem ook namelijk. Een hele gevarieerde opleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Koninklijke Landmacht is een van de grootste en meest veelzijdige werkgevers van ons land.

Behalve in gevechtsfuncties kun je bij de Koninklijke Landmacht ook in vele andere vakgebieden aan de slag, zoals in de techniek, op administratief gebied, in de bouw, communicatie, gezondheidszorg of op logistiek gebied.

Neem is een kijkje op;
http://www.werkenbijdelandmacht.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
administratiewerk een hele hoop,solliciteer maar

good luck!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De landmacht is een heel complex bedrijf. Er werken 26.000 militairen en burgers. Vanuit de aard van het bedrijf is er veel techniek aanwezig, en dat betekent dat er veel onderhoud gepleegd moet worden. Die techniek bestaat uit specifieke apparatuur, maar ook uit gewone voertuigen of vrachtwagens. Alles met eigen operators of chauffeurs, monteurs, onderhoudstechnici.
Een groot bedrijf heeft natuurlijk ook een omvangrijke administratie. Met mensen, computers, etc.
Al die mensen eten, dus er zijn ook koks e.d. in dienst.

Wel, ik denk dat ik nog wel een hele tijd door kan gaan, maar kijk zelf eens op http://www.defensie.nl/landmacht/ daar vind je alle informatie.

(oh ja, die website moet ook nog worden onderhouden, is dat misschien iets voor jou?)
itsme