Er staat een fout in mijn online sollicitatie, maar ik mag wel op gesprek komen is dit ernstig?

Ik heb gesolliciteerd bij de DekaMarkt, en ik heb dus per ongeluk bij mijn geboorteland Bermuda in gevuld in plaats van Nederland, hoe geef ik dit aan tijdens het sollicitatiegesprek van aanstaande zaterdag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon in het sollicitatiegesprek vertellen dat je een foutje gemaakt hebt bij de online sollicitatie.
Soms zijn die online-formulieren ook verwarrend.
Wanneer je er verder bij kunt vertellen waarom het Bermuda is geworden in plaats van Nederland, is het wel te snappen. Daar kun je dan ook bij vertellen dat je op andere momenten wel precies en zorgvuldig bent.