Onder welke CAO valt een werknemer die werkt bij Staples Office Centre?

En hoe kan ik hier in het vervolg het best naar zoeken? Mijn zoektocht op het internet heeft namelijk niets opgeleverd...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

De branche- en werkgeversorganisatie voor de kantoorbranche is de Novaka. Op de site van die organisatie staat dat de de Cao Boekhandel en Kantoorvakhandel van toepassing is.

De volledige tekst van die CAO zoals die momenteel geldt staat hier: http://www.boekbond.nl/wp_new/userfiles/uploads/2013/01/CAO-Boekhandel-2014-20161.pdf
Amadea