Als je hh1 bent maar je hebt een client die hh2 is krijg je dan voor die ene client meer betaald?

Bij mijn sollicitatie is gezegd dat je met hh2 meer verdient. Nu ben ik een hh1 hulp maar heb twee uur pw een hh2 client. Ik kan niets ervan terug vinden op mijn salarisstrook. Krijg je veel meer voor hh2 want het zijn natuurlijk maar twee uur pw?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je al antwoord gekregen? Ik zit dus ook in deze situatie

Het beste antwoord

Dit is 1 afhankelijk bij welk bedrijf je werkt. Er zijn bedrijven die hier geen onderscheid in maken.

Maar er zijn ook bedrijven die vinden dat hh2 clienten moeilijker zijn dan hh1 clienten en dat je hier een extra vergoeding voor hoort te krijgen. Hoe hoog deze vergoeding is, is ook afhankelijk bij wie je werkt. Er zijn organisaties die bijvoorbeeld 0,50 cent per uur extra rekenen.

Heb je twijfels hoe het zit neem dan contact op met je zorgcooridinator