Waarom zijn er geen toelatingseisen voor HBO-ICT?

Ik heb een C&M profiel en ben geïnteresseerd om HBO-ICT te gaan studeren, ik vroeg me af waarom je bij de Fontys geen specifieke toelatingseisen zijn en dat je dus met elk profiel toelaatbaar bent?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je Cultuur en Maatschappij bedoelt op HAVO niveau?
Voor de meeste HBO opleidingen is alleen een diploma op HAVO of VWO nodig, op hun site staat echt duidelijk : "havo- of vwo-diploma: je bent met elk profiel toelaatbaar".