Welke regio's hebben een goede werkgelegeheid in het onderwijs?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat hangt nogal af van de soort: bedoel je basis-, middelbaar, lager of hoger beroepsonderwijs? En in de laatste gevallen: welke studierichting?
Gaat het om lesgeven, of ander werk? Als schoonmaker, concierge, secretaresse, administratief medewerker of systeembeheerder bijvoorbeeld kan je ook in het onderwijs werken.

Antwoorden (2)

In de randstad schijnt regelmatig tekort te zijn aan onderwijskrachten.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je wel,
groet
Ik heb het bij het ministerie nagevraagd. Op dit moment zijn er 150 vacatures. Deze zijn in Noord- en Zuidholland, Na 2020 komt er een overschot van 750 leerkrachten.
Alleen werkgelegenheid voor gespecialiseerde docenten!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank,
groet