Hoe lang duurt het voor je de eindafrekening krijgt van ww uitkering?

Ik heb werk gevonden en krijg een ww uitkering. Ik heb aangegeven weer werk te hebben. En ik vroeg me af hoe lang uwv er over doet om dit te verwerken en de eindafrekening uit te keren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is krijg je direct een bevestiging per mail. Als je door je werk helemaal geen WW meer nodig hebt, krijg je binnen een week een brief thuis dat ze alles gaan afhandelen en dat de uitkering per XXX gestopt wordt. Als je minder uren werkt dan dat je recht op WW hebt, krijg je bericht dat je voortaan een inkomstenformulier in moet vullen op de site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! Ik heb de bevestiging ontvangen per mail. Dus na volgende week als ik de brief heb binnen gekregen kan ik waarschijnlijk de uitbetaling ontvangen?

Antwoorden (1)

Meestal bij de volgende uitbetaling; dus 28 dagen na je laatste betaling en als je pech hebt nog eens 28 dagen later.