kan een werkgever je verplichten om 2 ploegen te werken??als je als flexwerker werkt?

werkgever wilt ineens in 2 ploegen gaan werken.
1 team van 6tot2 en van 1 tot 11 savonds.
kunnen ze jou zonder je toestemming te vragen gewoon inroosteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als jij een 0 uren contract hebt getekend dan mag jij natuurlijk altijd zelf bepalen of je wel of niet wil werken, lees altijd goed de voorwaarden van je werkgever door.