kan je potientiele werkgever aan je bsn zien waar je gewerkt hebt of waar je elders nog aan het werk bent?

Als je bent aangenomen bij een werkgever en je moet ontslag indienen kan je potentiele werkgever dan zien aan de hand van je bsn waar je nog meer werkt of gewerkt hebt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

De meeste bedrijven kunnen dit niet zijn met uitzondering van de overheden waar je een screening krijgt maar dit gaat niet via het bsn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dan weet ik dat!!
Nee. Dat weet hij alleen als je het hem vertelt of in je cv zet.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke mooi, dan hoef ik mij geen zorgen te maken! Nog een vraag wanneer je ontslag neemt dat je dan je vrije dagen die je over hebt mee kan nemen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan je werkgever :)
Amadea
9 jaar geleden
Hoezo? Een nieuwe werkgever heeft toch niks te maken met vakantiedagen die je bij een ander had?
ronron1212
9 jaar geleden
Je kunt je dagen laten uitbetalen maar meenemen niet.
Of als hij op Facebook kijkt en jij het daar hebt vermeld!

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar dat is geen antwoord op de vraag. Maar dat antwoord had je al.