Naar welke HBO studie op gebied van cultuur & maatschappij is op dit moment veel vraag?

Toegevoegd na 46 minuten:
Over 5 jaar, correctie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Volgens mij is een studie docent NT2 niet verkeerd in deze tijd (Nederlands als 2e taal, om immigranten te helpen bij het leren van de Nederlandse taal)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me een vraag die over 4 jaar beter tot zijn recht komt.Je zou eventueel inburgeraar kunnen kiezen,lijkt me wel iets,dat nog jaren blijft spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Social Work; Cultureel Maatschappelijke Agogiek (cma voorheen cmv). Hoop ik tenminste,anders zit ik zonder werk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien de vergrijzing van de maatschappij raad ik je aan (als je dan toch binnen cultuur en maatschappij wilt blijven) om iets te zoeken waar je veel kennis zult hebben in begeleiding van ouderen in hun werk. Wat voor studie dat is, weet ik niet... maar het lijkt me dat je in die richting later wel een goede baan kunt vinden.
itsme