Hoe zeg je je vakantiejob op als je er volgend jaar wel wil werken?

Ik heb me dit jaar ingeschreven om te werken bij een supermarkt als vakantiejob. Ik heb vernomen dat ik dit mag doen maar mijn vader had al gepland om op vakantie te gaan en ik had me al ingeschreven als vrijwilleger ergens anders . Wel zou ik graag volgend jaar of in de kleinere vakanties er werken. Maar hoe zeg ik die job op zodat ik er volgend jaar wel kan werken. Op wat moet ik letten ( kleding, wat moet ik zeggen).
Alvast héél hard bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga netjes gekleed eens langs de bedrijfsleider van de winkel en leg eerlijk uit hoe het gelopen is; dat je vader, zonder dat je er van de hoogte was, al een vakantie gepland had. vertel ook over het vrijwilligerswerk. vrijwilligerswerk doen wordt over het algemeen als positief ervaren.

geef aan dat het deze vakantie niet lukt, om in de supermarkt te gaan werken, maar dat het werk je wel nog steeds trekt en dat je in latere vakanties je graag wil inzetten bij de supermarkt. er zijn genoeg personen die in dit soort gevallen niks van zich laten horen, dus je kan er alleen maar mee scoren.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor de tips.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kun je dan ook vragen of je na je vakantie/vrijwilligerswerk 's avonds of in het weekend een paar uur mag werken (weet niet of dat past in je planning).