wat kan je doen tegen onterecht ontslag bij je stage bedrijf ?

Ik ben vandaag ontslagen bij het bedrijf waar ik stage loop. Hun reden : ' Het zou niet klikken tussen mij en de clienten. En mijn school opdrachten zouden ook niet voldoende af zijn opeens.' ( wat hebben zij daar mee te maken maar goed) dit kwam compleet onverwachts. Mijn vraag is mag dit zomaar ?? Zonee waar kan ik heen of wat kan ik hieraan doen ? Natuurlijk vond ik het onredelijk en ben er tegen in te gaan. Maar heb de rust bewaard en ben uiteindelijk maar weg gegaan.. Maar goed eenmaal balend thuis ben ik er nog eens over na gaan denken of dit allemaal wel zomaar mag. Ik doe een bol opleiding en krijg dus niks vergoed of betaald.

Graag hoor ik van jullie, wellicht wat ervaringen van jullie ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik weet natuurlijk niet hoe je je gedragen hebt op stage maar wat de opdrachten betreft is dat ze met school gesproken hebben daarover. En slecht klikken tussen jou en de cliënten kan ook negatieve gevolgen hebben. Maar dat terzijde. Je kan even met je stagebegeleider op school spreken en eventueel daarna nog met je stagebedrijf of samen en kijken tot welke oplossing jullie kunnen komen. Maar je bent stagiaire, in mijn ervaring het laagste van het laagste.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
mijn ervaring het laagste van het laagste. Wat heeft dit er mee te maken?