Toeslag WW-uitkering vanaf dag uit elkaar?

Als jij en je partner uit elkaar gaan. Krijgt degene die het huis verlaat dan vanaf die dag een toeslag op de WW-uitkering of vanaf het moment dat diegene op een nieuw adres staat ingeschreven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

U krijgt een toeslag als uw inkomen als alleenstaande lager is dan het sociaal minimum. Met het formulier in de bron kunt u de toeslag aanvragen.
fisbel